Måndag

Nu har jag sjukstuga.. Min hals dödar mig, nästan, den håller mig vaken på nätterna i varje fall. Men jag är aquaman, så jag klarar allt. Knaprar nå skumma tabletter nu som ska hålla smärtan borta. Jag kan glädja mig åt 3-4 dagar till med min hals. Sen blir det tillbaka till havet igen och rädda trötta fiskar.

 I lördags var jag ut en sväng på bargatan med Mange. Som tyvärr lämnade rhodos igår, miss you mäng! Vi började med vattenpipa, utan konstiga saker i! I promise! Jag drack cola med apple sourz hela kvällen i stort sett, eller iaf tills den tog slut. Sen blev det säkert blåbärsshots och sånt.. Jag hälsade på Hampus som börjat jobba på toxic också.
Natten slutade skavfötters med Mange, som snarkade.. Jag hade precis somnat när Lilo kom hem och la sig i sängen bredvid, slog på en fransk parkour film och började SNARKA!! Jag kan med lätthet säga att jag aldrig hört en mänsklig varelse låta så illa i ett vågrätt sovande tillstånd. Den enda som någonsin varit i klass med dom in och ut-andningarna är mammas grand danois Hannibal.. Han kan också snarka. Ca 2.3 på richterskalan. Hur som helst så var mitt hopp om sömn ute, då även haven kräktes på stranden och fiskmåsarna sjöng Håkan Hellström till sopbilarna som precis vaknat.. Det blev bussen hem till pappa kvart över sju..

I lördags fick jag även "vatten" av pappa och Roulla, som dom så snällt hämtat ur en kran vid ett berg här.. Tydligen så ska jag träffa en grekisk tjej som bor i närheten av berget, efter att jag druckit av vattnet. Så det är bara att vänta och se tror jag. Vattnet var godare än kranvattnet hemma, så jag drack en liter. Mer vatten kanske betyder mer grekiska tjejer? Det blir nog inge av.. Men kul än då.

Jag har varit en busig grek, så jag har inte orkat lägga in bilderna på mustaschen än.. Men håll ut mina soldater! Dom kommer!

Mjau

xo

Kommentarer
Postat av: tooonia

mjaaau

2009-05-26 @ 01:32:49
Postat av: mäng

hahaha. Inte lätt för greken o ligga mellan två snarkande idioter =D

Miss u too man!

hoppas jag kommer tillbaka snart

2009-05-26 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0