Mjau

Dåligt med blogg.. Jag är sjuk, det är något med hjärtat..

xo+T

090605

JA! Kära sexdagboken.
Nu vet jag vad jag vill bli i mitt liv efter detta! Ett stycke tapir! Ett stort arlse, kuken mitt i pannan och lagomt trött.
Tänk att få leva i regnskogen och simma runt med sina andra tapirflickvänner och äta vattenknoddar. Mina enda fiender skulle vara pumor och stora ormar. Yeah!

En bild på mig:


Idag var jag till faliraki och schtekte. Jag blev lite brunare och jag såg två brudar som låg på varandra och bytte saliv med varandra.. En va tjock och en va smal, den tjocka låg på toppen.. Stackars smala.. Jag ljuger om jag säger att det inte var coolt. Jag är lite mer solbränd på vänster sida ansiktet än höger på grund av det. Tack tjejer!



Nu sitter jag på pappas jobb och räknar röda bilar och människor med BMI +30.. Jag kan säga att röda bilar ligger jävligt risigt till.. Inför maxvikt på snabbmatsrestauranger! Förlåt människor som inte får kallas feta på grund av för hög vikt, men ni har inget här att göra. Ni gör mig och eran bukspottskörtel ledsen. Börja odla sparris eller något istället.



xo

090604

Om jag säger att jag ätit en hel vattenmelon idag, så säger du säkert att jag är dum i huvudet.. Men om jag säger att det var en liten melon, så är det du som är dum i huvudet! Peace out A-Town!

Jag säger inte mycket vettigt.. Men idioter pratar för att dom måste, jag pratar för att jag har något att säga.

Din mamma luktar curry.

xo

090602

Om någon har bra tips på podcasts, så säg till! =)

xo

090602

Oj, om pappa skrattar åt mig när jag kommer hem från stranden för att jag har fått färg, då vet jag att jag stek lite för mycket.. 3,5 timmar i solen med min svennefärg var liiite för mycket. Men det insåg jag inte fören jag kommit hem. Ska bli kul att sova i natt.

Av någon anledning hade jag besöksrekord igår på bloggen.. Berodde det på min vackra bild? Isåfall älskar jag er!
Säg till så fixar jag mer sköna bilder.

Bild från förra veckan:


xo

Måndag

Hej måndag, och hej bloggo. Idag skulle jag till faliraki och söka jobb.. Men vad hände? Jag har ingen aning, och jag tänker inte ta reda på varför. Men från idag har jag vespa att åka runt på. Så imorrn ska jag ta vespan till stranden och grilla bacon på magen. Sen ska jag till grusgropen och börna som fan!

Här är en fantastisk bild på någon i en fin röd dräkt. Mitt ansikte är bara photoshoppat in där, så att ni vet.


Suckie suckie, five dollar..

xo

RSS 2.0