Torsdag

Åt jag rakblad igår eller vad är det som hänt? Kanske är ett badhus bygge på gång i min hals? Hur som helst har jag blivit sjuk igen, perfekt, jag som trodde det räckte med en gång.. Kanske någon som vill mig illa? ;D..

Jaja, nu har jag deppat färdigt, eller grubblat, vad man nu vill kalla det. Det är nog mera Björnligan-har-snott-mina-pengar-igen depp, så inte något allvarligt med andra ord. Alla vet ju hur det brukar sluta när dom snott Jockes slantar.

Jag har inte börjat söka jobb än heller, men jag funderar stark på att hyra en bänk i mandraki hamnen och konvertera till alkoholist.. Dricka ouzo och vissla på tyska tonårsflickor medans skägget växer och grekerna blir tjockare. Fast jag tror inte mamma skulle uppskatta det speciellt mycket. Så jag håller mig nog till rödvin eller något liknande.. Retsina är väl rätt billigt tror jag, men det luktar så skumt, sen ser det ut som kiss på flaska..



xo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Retsina; satan på flaska.

2009-05-22 @ 00:21:08
Postat av: Jenny

okej, vi får ta det på msn någon dag :) jotack, förkyldningen börjar äntligen ge med sig och febern har gått ner så frågan är ju om den är över eller om det bara är tillfälligt? men jag hoppas på första alternativet, hehe :) ha det bäst vännen :D kram påre :)

2009-05-22 @ 01:39:45
URL: http://jnyastrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack lilla bubben! Det är nog bättre att du konverterar till buddhist eller nåt , än alkoholist.

Puss puss från mamma

2009-05-22 @ 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0