Tisdag tror jag

Observation: Greker bygger inte trottoarer för att gå på, utan för att sätta upp elstolpar och gatlysen på. Själva tror dom att dom är någon typ av fordon, eftersom greker går på vägarna, allra helst mitt i vägen, speciellt på natten. Och reflexerna använder dom nog till att mata fiskar med. Om ni inte visste det så älskar fiskar grekiska reflexer, för dom existerar inte.


Här är en fantastisk bild som visar gräset på min överläpp! Jag håller vad jag lovar.


Sen kommer lite random bilder från sista kvällen med Mange och John:
Som sagt drack jag Apple Sourz och cola. Fruktat gott! Även vattenpipan var fruktat god!
Tredje bilden från slutet, ser vi ut som bröder? Det sägs så.



Lite mer bilder:


Yaaar!

xo

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha du är ju sjukt överseriös på alla bilder ;)

2009-05-28 @ 08:47:42
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0