Tisdag

Som jag sa så skulle jag trimma luggen idag, och det blev fint. Det var en finne i göteborg på rhodos som klippte mig. Han sa att greker inte kunde klippa hår, men att han kunde det. Och det kunde han. För han är finne, från göteborg.

Bara för att jag är så snäll, och tog så konstiga kort igår helt galet, så lägger jag upp dom. Plus mitt nya fina hår.



Kille tyckte det var varm och ville ha en sko i stjärten, det tyckte inte toxic crew och han blev utslängd.. Naken och glad på Rhodos wiiieee!
Sen träffade jag Günter and the sunshine girls, dock stekte Günter inne på klubben och jag fick bara med hans mustaschklädda solskensflickor på kort.

Här är mitt hår, mmmm...



Stek stek

xo

Kommentarer
Postat av: Skoog

Lika snygg som alltid, charmiga bilder =P

2009-05-12 @ 22:33:32
Postat av: Anonym

han kunde ju iaf haft en snygg röv. Men den här; eeeuuuw

2009-05-14 @ 14:39:19
Postat av: marie lunde

rhodos kommer sakna oss 9 galna värmlänningar. blåbärs shotsen är helt loveli ! saknar't redan

2009-05-18 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0