Söndag

Kom att tänka på en sak idag.. Dom senaste fyra åren har jag haft väldigt lite drömmar på nätterna, ca 1-2 ggr i veckan som jag kommer ihåg. Nu, sen mitten av februari och början av mars, drömmer jag i stort sett varje natt. Och för att vara den djupa människa folk säger att jag är, så vill jag med det säga att jag tror drömmar är till för människor som inte är riktigt nöjda med sina liv. Jag drömmer för det mesta om saker jag glömt, saker jag vill ska hända, och saker som händer runt mig. När jag inte drömde, så hade jag inget att drömma om, allt var bra.

Det var bara en liten tanke.. Jag har en konstig hjärna.

Men jag är glad att jag drömmer nu, så det inte blir några missförstånd.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0