Random thoughts

Bingo, Greken har gjort det igen. Med en laguppställning i klass med dream team så krossar han motståndet första halvlek. Andra halvar går han in med en ledning på 6-1, och i tron om att allt skall gå hans väg, luras han av sina egna medspelare, som sparkar undan hans ben och passar bollen till motståndaren. En tung suck sprider sig över arenan, och motståndet tar över..
Resultatet? Well, det spelar ingen roll, han förlorade. Men det gjorde även motståndarna..

Det blir aldrig som man tänkt sig, och tänker man att det aldrig kommer hända något, så händer det saker man inte vill ska hända.
Om vi säger att du vill ha en piggelin, men "vet" att du aldrig kommer få din jävla piggelin, så kommer det sluta med att du har en sko i röven. Jag har fyra, skor i röven alltså..



Min skugga har släppt taget från din..

Är vi inte från samma planet du och jag, så kan jag förklara på ditt språk. Jag har sagt upp mig från jobbet, för jag är ingen hund, och jag är ingen buske som hundar pissar på. Jag har knullat min hjärna, för det är jag så jävla bra på. Och jag har tappat bort något bra jag hittade under ett pilträd.

Det kommer bli spännande att se var detta kommer sluta!
Du höjer ditt svärd för den sista stöten, jag sträcker ut mina armar, blottar mitt bröst för dig och välkommnar den kalla klingan.
Jag flyttar min kung ur schack, nu är det fan ditt drag.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0