Måndag

Ja men hej igen, dimman har lagt sig och Greken har vaknat. En sammanfattning av den gångna veckan: Måndag-Torsdag = Sova, sola, jobbadricka,sova, sola, snusa, osv.. ja just, jag åt mat också nån dag, men kommer inte ihåg. Jag får i mig så mycket frukt och sånt när jag jobbar, t.ex. aprikos, jordgubb, ananas, banana... Ja allt du kan tänka dig i likörform, samt vatten i fast form, som sakta smälter medans frukten söker sig ner i min mage.

I fredags var jag hos pappa och åt dolmades, kanske jättegott. Då blev min mage glad. Och jag.
Sen var jag på jacks och käkade också. Old no. 7, en stek (såklart, eftersom jag är en stekare) med jack daniels sås. Den var riktigt jäla go, tack å bock.

Solen har hittat tillbaka till Rhodos igen. Igår hade vi 26 grader i skuggan, oj va stek. Jag skär bacon från min mage med osthyvel. För övrigt har min mage gått från att vara rätt ok hård, till att ta en mjukare konsistens.. Damn you pita gyros, och damn you delicious pizzaslicewithalotofgreatstuffings..

I lördags blev jag påkört tror jag, jag är inte riktigt säker eftersom jag hade druckit sån där alkohol, i ganska stora mängder. Hur som helst skrek en tjej till, sen gjorde det ont på mitt ben och det kom blod. Så jag gjorde simpel matematik och kom fram till att jag blivit påkört av någon typ av fordon. Förmodligen en moped eftersom jag inte är död. Kan även ha varit en italienare i vassa speedos som blåste förbi, men dom brukar hålla sig på stranden på dagarna och spela tennis, och inte bargatan på nätterna och göra illa mig. Men som sagt, jag vet inte. Det svider..



Lägger in lite bilder från veckan också.



1. Nina har kommit ner igen, jag lyckades fånga henne på en mycket välkomponerad och otroligt underbart exponerad bild! Hon hade nån lustig mask på sig, så man ser inte hennes ögon så bra.
2. Tre fingrar.
3. Olivia, Greken och "Nora" (om jag inte minns helt krokigt).
4. Fruktat skön bild på flygande grek.


Men just de, för alla fans av min mycket maskulina skepparkrans, så är det tillbaka på obestämt framtid. Och i morgon ska jag trimma det blonda fluffet på mitt huvud, Jukka heter mannen som ska ge sig på min frilla. Förhoppningsvis kommer jag ur det som en glad pojke, och han en levande frisör!

I want you to take your broom and sweep my yard

xo

work work

Kommentarer
Postat av:

Aj aj, Du får passa di brorsan, Syrran orkar inte plåstra om.

BTW åt dolmades i stockholm i veckan jag också =P

Pussa pappa . !

2009-05-11 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback