Lördag

Sweet! Jag har blivit lite brunare nu eftersom jag stekt i solen i två dagar. Stekt hårt. Vad har jag gjort mer då? Träffade på Brolle Jr på stranden. Han, Sandra och jag badade lite, men jag sa inte så mycket.. Dom gjorde grodan, jag låtsades också göra grodan, sen sjöng han för sandra; "Sandra, vad döljer du för mig... lalala". Kul. Nästa gång kanske han sjunger för mig; "Jonas, du är så jävla straight.. lalala".. Jag hoppas.
Igår kväll fotade jag massor på bargatan,  mest festen på Pacha. Kommer upp bilder på Pixbox, och länk dit hittar du längre ner på den här sidan.
Jag testade även en mycket fin nurse suit, tight som fan. Kommer inte bilder på det idag. Men det är värt att vänta på, jag får en härlig stjärt i den.

Bilder:
     

Thats det folk..
Ps. Ölmagevarning på sista bilden, bara för er ;).

xo

Kommentarer
Postat av: Jenny

annars kanske han sjunger en menning från mig "Jonas, jag saknar dig, lalala"



ha det bäst vännen :)

2009-05-31 @ 23:54:34
URL: http://jnyastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0