Fredag och pappa sa heil Hitler

Jag hade fruktansvärt tråkigt i går kväll sen jag kom hem från caféet. Så jag bestämde mig för att ta fram hyveln och styla till mig lite granna. Det blev en blandning mellan Günter, Burt Reynolds och enligt pappa, Adolf hitler.. Med sideburns värdiga en Oscar! Men innan någon hade hunnat se min fina skapelse på överläppen, så skrattade jag åt mig själv lite granna, eller ganska mycket kanske.. Det blev fint. Hur som helst vill jag hålla stämningen uppe, så bilder kommer eventuellt i morgon. De äh najs!

Idag skulle jag egentligen åka till Faliraki och söka jobb, men vädergudarna hadde cagefight och det regnade grodor och flammorna slog från himlen. Då tyckte Greken att han skulle äta pastitsio i soffan och kolla på skräckfilm istället. Mycket bra idé, tills filmen kom igång. Jag bytte till kärleksfilm istället, mycket mer Jonasvänligt, Before sunrise och Before sunset. Pussar och kramar och kärlek och såna fina grejjer vetty! Wihooo..

Idag har jag gjort en ruggig observation igen! Grekiska frisyrer på grekiska pojkar mellan 15-20. Det ser ut som en hund rivstartat och skitit i nacken på dom (ett riktigt incestkrull alltså), 4,5mm på sidorna för att vara exakt, halvkrull längst upp och en ruskigt ful varglugg som avslut! Som Cristiano Ronaldo ungefär, fast efter en busskrock.

Haj haj

xoxo

Kommentarer
Postat av: mänge

du är hitler.. jävla diktator :(

2009-05-22 @ 21:45:57
Postat av: striden

man kan nästa tro det, så stekt som jag e! B-) Men jag faktiskt på Rhodos varje dag (i tanken) =)

2009-05-23 @ 16:50:02
URL: http://stekarnnummer1.brun.se
Postat av: Antonia

Jag vill se en bild :)

2009-05-23 @ 21:40:10
Postat av: Sofia

Fan brorsan!! Saknar dig! Hoppas allt löser sig! Puss / Syrran

2009-05-23 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0