Jobb och sånt

JAAA! Då var det klart!

Jag har fått jobb på Toxic/Pacha på Rhodos i sommar. Ska börja 12e april och kommer vara där hela sommaren.
Den här bloggen kommer i sommar att innehålla mina äventyr och vänner på Rhodos.

Det ska bli skönt att komma iväg från sverige, med all ångest som frodas här.
Får jag som jag vill, så blir jag även kvar där över vintern. Men den som lever får se..


I helgen ska jag till stockholm och skriva kontraktet. Jag tar med mig kerttan, så kan vi gå på stan en sväng, kanske spana på plattan efter knarkare och chihuahua försäljare. Det blir kung, imorrn bär det av.

Har du planerat en utlandssemester med sprit och fest i sommar? Då är valet klart! ;D
 


Filakia

Kommentarer
Postat av: Pilar

"Tappa dina nycklar" eller "knyt skorna" då händer det grejer på plattan ;-)

2009-03-13 @ 16:24:10
URL: http://pilardiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0