Kvällen

Härligt, lördag kväll och en till flaska vin. Det var iaf gott denna gången..
kerttu, salt och greken skulle på stan och skaka stjärt menåjeveskt! Hur som helst gick det åt skogen och jag slutade på en 50 årsfest där det skulle hämtas folk. Någon sov i soffan, och jag som trodde det var "unga" som gjorde det?!

whatever.. mellan splitten av järngänget och 50 års kalasen så hann jag en sväng till max, eller var det två kanske? det finns säkert någon som kan svara på det.
Jag testade att snusa och åt ett strips som carro hittade under sin sko. Snus är kanske inte riktigt min grej, jag får flashbacks från när jag var 14 och drack första gånge. haha.
Hem kom jag hel och hållen iaf, och apropå 14 och sprit! Nina fick den äran att köra ett lass med packade "amen asså´s" till en efterfest.
Jag är glad att jag föddes 20 år gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0