Torsdag

I morse när jag vaknade så märkte jag att någon hällt saltsyra i min hals och bajsat under mina armar.. Det var inte så trevligt, men jag är glad än då, för det går över.

Det hände något med greken igår som jag har svårt att sätta fingret på, men det var något bra, och det är inte dåligt.

Seg dag på jobbet i går för övrigt. Onsdagar och söndagar är sega dagar att jobba på, inte så mycket folk som resten av veckan.
Imorgon kommer första lönen, då ska jag köpa flipflops, speedos och något vettigt att äta. Eller åtminstone nr 1 och 3. Bara italienare och tjocka finska korvgubbar som klär sånt.




Det går bra nu, kompis det går bra nu

Puss

Kommentarer
Postat av: /Nina

hahaha..fick 4 toast av dig åh ;P Inte illa!

2009-05-01 @ 23:17:45
URL: http://naijson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0