Städa ifrån månda å te fräda!

Igår åt jag sushi för första gången i mitt liv.. Det smakade fisk.. Och jag äter ju bara fiskbullar, och fiskpinnar för att paneringen är så förbannat god. Dom första tuggorna var väl ok.. Jag menar, jag kan inte jämföra med något.. Närmaste sushi jag kommit är ju tacos.. Det smakade inte skit, så det var säkert helt ok. Wasabin var stark iaf, sen låg de något gult på tallriken som smakade diskmedel. Grymt fint ställe, så jag kommer att testa en sallad med räkor nästa gång.

Kvällen avslutade jag med Nina på bargatan. Vi drack lite blåbär, träffade fyra härliga amerikanare och pratade med några workers på en bar.

Idag har vi också städat klubben, det blir så fint så! ;D Greken kom fram till att koncentrerat klor inte är så bra att andas in för mycket av.  Vänsterbenet släpar lite efter, och min stroke är nu mer framträdande än någonsin. Men jag lever..

Tog lite kort när jag väntade på bussen med Nina. Blåste på rätt bra idag, men sån är våren här. Turkiet i bakgrunden om någon funderar.



Kommer ta mest bilder med mobilen tror jag.. Men det är kalas än då =).



Ikväll blir det utgång igen, 4e dagen i rad. Jag är ju på Rhodos, så man får faktiskt göra så här ;D. Ska se om jag hittar reda på amerikanarna ikväll igen.

Lever jag imorrn så hör jag av mig då.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kim

Är det den där jävla Skutt(Robban) som har lurat dig till att äta sushi? Du ska hur som helst inte lyssna så överdrivet mycket på honom ;) hihihi

2009-04-15 @ 21:24:34
URL: http://www.kimtown.se
Postat av: Nina no 2

Tur du inte bara söper utan gör något vettigt också =P Hoppas ni har de köng!

//Moraltanten

2009-04-15 @ 22:03:38
Postat av: Eleni My Caanis

vet inte riktigt vad härifrån menas? Rhodos???

Nej jag är från Sverige. =)



Men bodde på Kreta förra året. =)

2009-04-16 @ 16:13:31
URL: http://happystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0