Smaskens

Yes, då har man fått sitt svettiga hotellrum också, ska ta nå bilder på det senare idag. Sängen var jag inte först att ligga i, jag behöver inte oroa mig för att rulla ur den om jag säger så. Sen läker handfatet på toaletten också, och antagligen handfatet på våningen ovanför.. Det droppar vatten från taket, men varför klaga ;D. Livet leker!


Det bjöds på jordgubbar hemma hos pappa, smaskens tyckte vi.


Igår kväll så var vi ut och blev bjuden på mat och dricka av chefen, Nina fick stanna hemma och skämmas. Men ikväll ska vi ut och röja allesammans. Kommer bli kalas! (På bilder är Robert, Johan och jag som är sämst på namn kommer inte ihåg vad flickan heter.. Jag skäms..)


Hur som helst så fick vi massor med mat. Grekisk sallad som förrätt tillsammans med öl. Jag måste ha druckit minst 1.5L öl, men jag är ju tydligen norrlänning. Sen kom det in en grillad bläckfisk som vi fick dela på. Segt och gott! En runda sambuca hann vi med också, plus fyra pizzor och maten på bilden.. Somnade gott sen, i min grop..


Idag var vi runt och kikade på stan, bara gled runt och sippade lite tjejdricka.
Och nu sitter jag här med Nina på cafet. Vi ska snart åka in till stan, för att gå ut i gamla stan och skaka stjärt nåjeveskt! Skrämma livet ur grekerna och spänna våra norrlänska muskler i baren. Yeah!

Ha de gött! Och kommentera gärna, säg hej eller va fan som helst. Säg till om ni vill veta något speciellt jag gör, hur mina skor luktar eller om det finns mycket tjocka greker på vespa. Sånt talar jag gärna om.

Nu ska jag dricka upp min frappé och se om Nina vill fajtas lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0