Så kan det gå

Härligt att vara framme, 20 grader ute, lite halvklart väder. Perfekt! Så här hände det.

Klad grek åker tåg, Nina vill inte va me på bild.. :(


Bra  jag är duktig paparazzi, sådär dödade vi 9 timmar på arlanda, plus två filmer (Australia och Nothing but the truth). Gött.


La märke till något skumt på planet.. Varför finns inte rad 13? Frågade sexig dam på flyget varför det var så, hon visste inte, men det var så på dom andra SAS planen också sa damen. Så var det också på flyget mellan ATH-RHO. Tell me why!


Här sitter pappa och hans flickvän Roula och kikar på heta bilder på mig. Dom bjöd även på Pita Gyros, goaste maten.


Nu sitter vi på ett internetcafe här i byn. Dricker en go Frappé, Danke.


Nakenbilderna på mig kommer nån dag framöver.. Jag vet att du ville se dom Timmy ;)

Kommentarer
Postat av: Styrbjörn

Att inte ha rad 13 är ett amerikanskt fenomen. Det kommer ifrån att talet 13 anses bringa olycka. Därför ser man sällan våning 13, rad 13 eller stol 13 på flygplan, hotell, tåg etc. i USA. Nu har det således blivit något nästan hela världen har anammat.



2009-04-17 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0