Måndag

Nu är det bekräftat, jag blev bortbytt på bb.. Det är en sorgens dag i "Grekens" liv, eller är jag grek? Inavel från lappland kanske? Va fan vet jag egentligen.. Nu har jag en quest, att ägna resten av mitt liv i sökandet efter mina biologiska föräldrar.

Jag börjar mitt sökande efter en man med abnorm näsa, skäggväxt på bröstet, tätvuxet stjärtgräs och möjligtvis två svarta hårstrån på högeraxeln. Samt en kvinna med vackra ögon, fylligt blont hår och ett extraordinärt högt IQ.
Känner du igen dig själv, eller är dessa beskrivningar på dina föräldrar. Så kan jag troligtvis vara din son, eller din bror, eller syster.. Måste kika efter.

Nu ska jag till badhuset, kasta tvål i duschen, puta med läpparna, och kolla efter håriga rumpor..



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0