Lördag

Jag lurades lite igår, och gav fan i att uppdatera med bilder. Men här kommer nån i vart fall. För er som inte ser bra, så har jag rakat mitt skägg. Bra eller Anus? Jag ser ut att vara pojke nu.. (För jag är ju man annars)

Sen har jag provat retsina, kan ju säga att det luktar som kattskit, och smakar som kåda. Torrt och konstigt. Går hur som helst att dricka om man låter bli att lukta.



 Igår var jag ledig, så jag tog en fylla och pratade med lite folk inne på klubben istället. Jag älskar det här jobbet! Skulle inte byta det mot något just nu.

Idag klev jag upp vid ett och drog en stund till stranden, andra gången på två veckor. hehe. Har dock en känsla av att jag inte behöver stressa med brännan.

Bjuder på en låt också..



Nu ska jag ut till pappi och hämta mina kläder.

Puss

Kommentarer
Postat av: lucy

its not cats pee..you thought so because all the cats were in the house:) fan..heh x

2009-04-27 @ 01:22:53
Postat av: Jonas

I know its not cats pee :P, but i smells like cat shit! haha. actually it taste good!

2009-04-27 @ 14:37:18
URL: http://greken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0