Blåbär

Då var man officiellt på Rhodos! Dom första blåbärsshotsen har passerad grekens mage. Jag känner mig hyffsat nöjd!

Blev en grym utekväll igår igen. Först middag på Ioannis brors restaurant för att fira Ioannis födelsedag. Sen vidare ner på bargatan. Träffade en del workers också, några svenskar, danskar och finnar! GRYMT!

Och sen, dagens grektips. Köp fan inte en borrmaskin till en grek! För det första har dom ingen jävla aning om vad dom ska göra med den. Sen tar det minst 3 timmar av nervöst borrande innan han fattar att han ska sluta. För att sedan ge maskinen till sin kompis som också ska se om han kan lista ut vad han ska göra med den. Jag är inte bitter..



För övrigt sitter jag just nu på Swedco, käkar frukostmackan och kikar ut över havet. Det är nice. Om 20 min börjar jag jobba. Då ska vi städa nattklubb.

Puss

Kommentarer
Postat av: Eleni My Caanis

Hahaha.... gillar din blogg.

Grekland lixom... lövin it. :P

2009-04-15 @ 00:31:58
URL: http://happystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0